Fisherman's Delicacy - Curry Mohlyu
Food blogger Aun Koh is back on home ground, but he finds himself totally unfamiliar with an Singaporean Eurasian dish called Curry Mohlyu. This is a food borne out of Portuguese Eurasian history and culture.