The Sleep Song
Unable to sleep, Geo comes to ask his Tangrafriends for advice. But in doing so, he wakes up a bunch of very bright Tangra-sparkles, disturbing EVERYONE'S sleep! They must now find a way to dull down those sparkles' glow!