One Square Is Worth Two Triangles
Jovial flexes: he says that, being a square, he's worth as much as Kazu and Yogo combined! He's not wrong, geometrically speaking, but Kazu and Yogo are miffed! So they take their frustration out on the bubble-car racetrack!