Biryani Lovers, Please Stand Up!
What do you get when you put an Indori comedian and a Goan Chef in a hot kitchen? One could lose a finger, while the other could lose his mind. Will Chef Rahul help Zakir shine in front of his comedic friends, or will his biryani turn into a roast?