Korean Kitchen Drama
From learning a new language to tossing a wok, Janhvi Kapoor takes center stage while preparing an authentic Korean meal with all her Gen-Z swag. But will she survive JW Marriott’s culinary standards and live up to the expectations of her BFFs?!