Upon hearing from Seo-jin that Hye-na’s death is connected to Ju-yeong, Jun-sang rushes to Ju-yeong in a blind fury. Ye-seo finds it difficult to rely on Ju-yeong as much as she used to, and struggles emotionally against the feelings of guilt.