Meeting the Giant
A known figure in the basketball scene decided to fund the import of young talents from China, hoping to reinvigorate the sport in Singapore.
To boost the standard of Singapore basketball, Long, a magnate and known figure in the basketball scene decided to fund the import of young talents from China, hoping to reinvigorate the sport in Singapore and create the next Yao Ming.