While Butler Hua comes to the defense of Butler Mu, Hua Qian attempts to reconcile with her old friend, Mu Yao. Seeking revenge of her own, Mu Yao takes a job as a maid for the Zhong family to gather evidence of Hua Qian’s wrongdoings.