Amid wedding preparations for Mu Yao and Zhong Yelan, Hua Qian’s brother Hua Shen faces punishment for allegedly causing the death of a young maid. Later, Junior Lord Wu Shuomo makes a last-ditch effort to woo Mu Yao.