Masala Omelet Sandwich and Parathas
Chef Maneet Chauhan prepares a classic Indian breakfast, the Masala Omelet Sandwich, with traditional Indian spices and Amul cheese. Then, Maneet makes two types of stuffed Parathas, one with a creamy pea filling and one with a spiced carrot filling.