Pakoras and Saag Paneer
Chef Maneet Chauhan shares two more favorite Indian recipes, starting with crispy spinach and onion Pakoras. Then, Maneet makes iconic Saag Paneer, a satisfying vegetarian meal made from curdled paneer cheese and a mix of bright greens.