Old Dog, New Tricks/Talk to the Animals
Krypto poses as an old firehouse Dalmatian in hopes of helping the aging dog keep his job. Then, chaos reigns at the zoo when a zookeeper's assistant takes Kevin's communicator and starts doing everything the animals request.