Batman Unlimited: Animal Instincts
Things get wild in Gotham when Batman takes on the Penguin's evil Animilitia -- made up of Silverback, Cheetah, Killer Croc and Man-Bat!
It's time for high tech, high stakes and high danger in this all-new DC Comics animated adventure that leaves viewers roaring for more! Gotham City is under siege by a series of bizarre crimes and only Batman can unravel the mystery.