Dumbledore's Office
Hosts James and Oliver Phelps ask the bakers to create a 4-foot-tall showpiece inspired by items in Albus Dumbledore's office. Harry Potter alumna Bonnie Wright joins judges Carla Hall and Jozef Youssef to decide which teams go to the final showdown.