Diagon Alley
In a salute to the famed shops of Diagon Alley, hosts James and Oliver Phelps challenge the bakers to make 50 handheld desserts to feed a crowd of Harry Potter fans, who vote on a winner. Judges Carla Hall and Jozef Youssef decide which team must go home.