Plant Parenthood
Brett’s new connection turns heads. An enticing career opportunity comes Catherine’s way. Birdie becomes more entangled with Ford and his family. Lunch with Patty gives Alice new insight. In flash forwards, Marilyn leaves the gala for an emergency.