Companion Planting
Brett navigates shared custody with Melissa and Connor. Alice’s grief over her dog clouds her judgment. Catherine confesses her affair to Tucker. Birdie enlists Ford at the garden. In flash-forwards, the foursome toy with plans to dig up Quiche.