Felicia Chin, Desmond Tan, Romeo Tan
The last episode of Dishing With Chris Lee welcomes the alumni of Star Search, they are none other than Felicia Chin, Desmond Tan and Romeo Tan. Are the three of them ready to share their deepest secrets with Chris?