Carrie Wong, Elvin Ng, Zhang Zhenxuan
Here comes the beauty Carrie Wong and the beau Elvin Ng! As the duo arrive at the kelong and engage in a hearty chat with Chris, little do they know that a surprise guest has crept up behind them: an old friend Zhang Zhenxuan!