Love and Lies in Idyllwild
Dia Abrams is the owner of several properties in the Idyllwild community of California, including a sprawling 116-acre ranch. But on June 6th, 2020, Dia tells her partner, Keith Harper, she’s going to feed the horses and is never seen or heard from again.