Mystery in the Ozarks
On May 19th 2022, Christopher Hoye suddenly leaves his Ozarks homestead. After several hours, Christopher’s wife recovers his truck next to a dangerous river but Christopher is gone without a trace. As weeks go by, there are more questions than answers.