Jungle Jam
In the jungle, the Brave Bunnies meet Flou-Lou the lemur. He shows off his musical instrument: a bamboo fence with kitchen utensils tied to it. Bop and Boo shake their maracas, but Flou-Lou bashes and howls so loudly he drowns them out!