Army of Fluffies
In the plains, Bop and Boo meet their fox friend, Franny. She's gathering yellow dandelions for her Grandpa's tea, but they've turned fluffy and white! She launches into a fanciful tale: they must stop the Fluffies before they take over the meadow!