Titans vs Jose Garces
Iron Chef Jose Garces keeps Bobby Flay's Titans on their toes in three rounds of flavor-packed cooking. Using his unmatched strategy, Jose shocks Brooke Williamson with his round-three ingredients, but Brooke won't trot away from the challenge.