Titans vs Scott Conant
Chef Scott Conant enters Bobby Flay's Triple Threat kitchen to prove he still has what it takes to compete with the best. Scott enjoys showing off his skills to the Titans, and it's all fun and games until judge Jonathan Waxman puts the pressure on.