Uryu is able to protect Orihime from Jirobo and his Zanpakuto. Ganju and Ichigo find each other, but each brings a trail of angry Soul Reapers. Their attempt to hold the weak Hanataro hostage fails when they learn that he is a member of the weakest squad.