The charismatic medium, Don Kanonji, who exterminates evil spirits on his hit TV show, "Journey to a Haunted Place," comes to town. Ichigo is dragged along to the show by his father and Yuzu. He is disgusted by the crowd but suddenly sees a Demi-Hollow.