Smile
As violent crimes hit Manyang, sorrow and fear rise. As the investigation into Min-jeong's whereabouts progresses, Dong-sik behaves suspiciously, and Ju-won finds himself in a tough spot. Despite provocations, an unexpected clue turns things around.