Invitation to the Gender Reveal
Jessica worries Reanna may be going into early labor. Tyra is furious that Julie's internet boyfriend has moved in. Myrka invites her mom to her gender reveal party. Jenna refuses to move her pet rabbit's cage to make room for a new crib.