Kids Having Kids
A pregnant Jenna wants a car for her birthday. Myrka's mom kicked her out for getting pregnant. Soon-to-be-grandma Jessica tries to salvage the relationship between teens Reanna and Taron. Tyra leaves Alex and Layla behind at home as she heads to college.