Splashwater Bugs/Fwee Wange Wabbit
Slugsworthy bullies everyone at a water park. Bugs and squeaks fight for their rights. Then, nit-picky foodie Vera the Vulture wants to eat rabbit, and will stop at nothing to get her chance.