The Bigfoot in Bed/World Wide Wabbit
Bigfoot pops in for a visit and Bugs decides it's time Bigfoot learned a few things regarding etiquette. Then, Yosemite escapes from jail to discover he is uninformed regarding banking in the 21st century.