My Big Fat Disastrous Party
Whitney throws caution to the wind and plans a party for her 39th birthday, but there are hurricanes on the horizon. Before she becomes a "spinster," Whitney agrees to a blind date. Meeting with Jessica and Lennie, Whitney makes a shocking discovery.