My Dad's Big Fat Fabulous Past
The house is abuzz after the family dance-off, but the competition is just beginning as Whitney refuses to lose to her new niece. Whitney's nephew introduces her to a new potential suitor. Glenn and Angie finally discuss the nature of their relationship.