Buenos Aires Bank Job
An Argentinian artist plans the perfect bank robbery with meticulous attention to detail and a bluff that fools the police. To pull off his subterranean subterfuge, he calls on his friend -- an inventor and engineer -- and seasoned underworld criminals.