World's Biggest Diamond Raid
In 2003, a team of criminal experts penetrate the World Diamond Centre in Antwerp, Belgium. Their extraordinary heist takes years of observation and detailed planning to bypass surveillance so they can get away with millions of dollars worth of diamonds.