Like Father Like Daughter
Sig and Mandy conspire to get Jake to do their prospecting, but the former deckhand seizes the moment to fill his own tanks. The Wizard crew must break through ice to rush Keith to a doctor. Junior fears the worst as a deckhand falls from the stack.