Chase Boat Rescue
Listing heavily and taking on water, Junior calls on chase boat rescue for the first time in series history. Wild Bill sends Nick 20 feet off the deck in spite of his fear of heights. Josh and Casey hit a massive wave that knocks out greenhorn Maria.