The Prodigal Daughter Returns
Atz Sr. prepares for a very special visit from his daughter, singer-songwriter Jewel. Also, Otto puts his recovery at risk to save a paralyzed cow, while Jane and Atz Lee put aside their differences to prepare for winter.