Bracing for Change
Fall brings big changes to the Kilcher homestead as tensions flare between Otto and August in their last mission before August leaves for college. Atz Lee, Atz Sr. and Jane work on Atz Lee's new cabin, but Jane still has doubts. Eivin builds a surprise.