Parlors and Poop Chutes
Eivin and a pregnant Eve decide to finally add running water to their home, but Eivin hits more than water during the installation. Otto builds Charlotte a milking parlor and gets a face full of fuel in the process, while Atz and Atz Lee hunt bear.