Circle of Life
Atz Lee and Eivin take a bushplane and brave bears on a remote island to hunt deer. While Eivin's away, a very pregnant Eve struggles with the chores. Charlotte scrambles to save a cow that went down during birthing. Atz cleans his chimney Kilcher style.