What's Mine Is Mine
Mike fails to make Natalie feel at home. Stephanie worries her secret will ruin her relationship. Zied questions leaving his parents. Jovi and Yara have a blow up. Julia has a rough day on Brandon's farm. Andrew learns shocking news about Amira.