The Devil's Work
Mike and Natalie try therapy. Jovi's dad questions Yara. Tarik and Hazel worry about Harrey. Stephanie upsets Ryan with her psychic's prediction. Andrew has another plan. Rebecca is jealous when Zied gets female attention.