You May Now Kiss the Bride
It's finally wedding day for Gino and Jasmine. Clayton worries Anali won't show up at the altar. Citra's dad rejects Sam and Citra's Christian ceremony. Nikki hopes she can trust Justin as she departs Moldova. Sophie is tired of Rob and her mom's fights.