For Richer or for Poorer
Rob and Sophie have an explosive fight in a sex shop. Sam reveals disturbing news to Citra. Clayton shares too much about his sex life with Anali. Ashley's mom squares off with Manuel. Gino and Jasmine arrive in Miami. It's wedding day for Devin and Nick.