Baby Be Mine
Usman surprises Lisa. Darcey faces the truth. Avery and Ash finally meet. Stephanie risks her health to travel to Australia. David makes plans to go to Ukraine. Geoffrey questions Varya's intentions and Ed worries about Rose and her family's motives.