Private Eyes
Lisa and Usman find common ground. Ed and Rosemarie enjoy some alone time. Stephanie meets Erika's parents. Avery and Ash clash. Yolanda's kids try to protect her. Geoffrey and Varya have a spa day. Darcey says goodbye, while David plans an investigation.