Is That All There Is?
After giving Coach West carte blanche with the roster, Buss attempts to charm Celtics owner Red Auerbach. Earvin's efforts to impress the women in his life fall flat, and Claire's mandate to get creative brings conflict with Buss' daughter, Jeanie.