The Swan
Jerry Buss stakes his fortune on the purchase of the NBA's LA Lakers. Meanwhile, head coach Jerry West bristles at the prospect of drafting college phenom Earvin Johnson -- who must decide if he's ready to live up to the mantle of his nickname: Magic.